• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Ekonomiczne aspekty rozwoju sektora e-commerce.

Naturalnie produkuje się zabawki przeznaczone dla wyznaczonej płci. Dziewczynki mają odrobinę inne wymagania wobec zabawek niż chłopcy, wskutek tego z myślą o nich projektuje się praktyczne rodzaje. Rzecz jasna nie dotyczy to wszystkich małych małolatek, niektóre w ogóle nie intrygują się zabawkami skierowanymi do nich. Newralgicznym celem wyrobów zabawek dla dziewczyn jest wprowadzenie ich w świat kobiet. Przy okazji częściej widać podtrzymywanie stereotypowych oraz następnie niestety w szeregu przypadków pojawiających się w dorosłym życiu rozkładów. Cząstka cech małolatek rzeczywiście uzasadnia wybór takiej a nie innej zabawki, jednakże reszta, pewien scenariusz zabawy, prognozują zaprogramowanie małego umysłu, do przyszłej roli w dorosłości – rekomendujemy sklep z artykułami dziecięcymi wałbrzych. Wskutek tego dziewczynki bawią się lalkami – jakie są zawsze umalowane, o nienagannej szczupłej sylwetce i lśniących włosach: to stereotypowa atrakcyjna kobieta. Do zestawu z nią konieczna jest kuchenka do gotowania i żelazko, bo przecież tym się zajmuje w wolnym czasie. Może lub być miliarderką, jednak dopiero z przystojnym partnerem-lalką. Wtedy tylko siedzi w jacuzzi albo jeździ luksusowym samochodem. Rzecz jasna są również zabawki nastawione na naukę czynności, a nie odtwarzanie syntetycznego modelu życia. I te są o niebo poprawniejsze.

1. Kliknij i zobacz

2. Sprawdź to

Teoria cyklu życia produktu w marketingu.

Categories: Biznes

Comments are closed.